FAQ

Leverans

Fri leverans inom EU.

När din beställning skickas från vårt lager får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer, som du kan använda för att spåra din beställning. Observera att det kan ta upp till 24 timmar för transportören att registrera försändelsen i sitt system.

Betalning

Gastrotools erbjuder följande betalningsmetoder: VISA (alla typer av VISA betal-/kreditkort), MasterCard (alla typer av MasterCard betal-/kreditkort), Klarna, Paypal och ShopPay.

Byte och returer

Om du anser att din produkt har ett tillverkningsfel eller vill lämna in ett klagomål om en produkt kan du göra det här: Gastrotools reklamation.

Du kommer sedan att informeras om eventuella ytterligare åtgärder angående ditt klagomål. Garantin för reklamationer gäller i 2 år.

Du måste se till att följande villkor gäller för din beställning innan du returnerar:

Vi accepterar inte returer om produkterna:

  • Visas inte som ny
  • Luktar eller verkar smutsig
  • Har blivit utsatt för rök
  • Är inte korrekt förpackade i originalförpackningen

Du har 30 dagars returrätt. Om denna period överskrids kan vi inte erbjuda återbetalning.

Vi erbjuder gratis returer i hela EU.

För returer utanför EU, vänligen kontakta vår support för prisuppgifter och hjälp. Vår support kan kontaktas på info@gastrotools.dk

Du har alltid 30 dagars returrätt på oanvända produkter. För att returnera en beställning måste du hitta ordernumret och den e-postadress som användes för beställningen. Vi erbjuder inte byte. Om du vill byta en produkt, vänligen returnera varan och lägg en ny beställning.

Klicka här för att returnera produkter som köpts från vår webbshop.

Har du fortfarande frågor?

Kontakta oss så återkommer en av våra produktexperter till dig.

Kontakta oss här