FAQ - Frequently asked questions
Leverans
Fri leverans inom EU.
När din beställning skickas från vårt lager får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer, som du kan använda för att spåra din beställning. Observera att det kan ta upp till 24 timmar för transportören att registrera försändelsen i sitt system.
Betalning
Gastrotools erbjuder följande betalningsmetoder: VISA (alla typer av VISA betal-/kreditkort), MasterCard (alla typer av MasterCard betal-/kreditkort), Klarna, Paypal och ShopPay.
Byte & returer
Du måste se till att följande villkor gäller för din beställning innan du returnerar:
Vi accepterar inte returer om produkterna:
- Visas inte som ny
- Luktar eller verkar smutsig
- Har blivit utsatt för rök
- Är inte korrekt förpackade i originalförpackningen
Du har 30 dagars returrätt. Om denna period överskrids kan vi inte erbjuda återbetalning.
Om du tror att din produkt har ett tillverkningsfel eller vill lämna in ett klagomål på en produkt, skicka ett e-postmeddelande med bilder till info@gastrotools.dk . Du kommer sedan att informeras om eventuella ytterligare steg angående ditt klagomål. Reklamationsgarantin gäller i 2 år.
Vi erbjuder gratis returer i hela EU.
You always have a 30-day return policy on unused products. To return an order, you need to find the order number and the e-mail used for the order.
We do not offer exchanges. If you wish to exchange a product, please return the item and place a new one.